NIEUWSBRIEF 2023 NO 8

• 3 oktober workshop vullen bloempot
  • Rabo clubactie

3 oktober workshop bloempot vullen voor buiten.

Als vervolg op de goed geslaagde workshop van vorig jaar gaan we ook dit jaar weer een bloempot vullen. Je brengt zelf je eigen pot weer mee, en wij zorgen voor een leuke nieuwe vulling.  Ook voegen we een ijzeren frame toe waar je meerdere kanten mee op kunt. De pot van vorig jaar  had een doorsnede van 40 cm.

We beginnen de avond met koffie, daarna laten we zien hoe de pot opgebouwd wordt. En dan mag je zelf aan het werk. Nadat alle potten af zijn sluiten we de avond af met een gezellige borrel.

Mocht je de pot niet meer hebben mag je ook een andere voldoende grote pot  mee brengen.

Datum: dinsdag 3 oktober 2023
Locatie: bij Corina Punte aan de Wensinkweg 6 in Losser
Kosten 15,00  euro per deelnemer. Deze avond is alleen voor leden. We hebben plek voor maximaal 25 personen.
Aanvang 19.00 uur, einde rond 21.30 uur.
Opgave: uiterlijk 21 september bij Gerard Eppink.

Rabo clubactie

Ook dit jaar kun je als lid van de rabobank weer op onze vereniging stemmen. Vorig jaar hebben we 241 euro op mogen halen.

Gun jij ons ook jouw stem?  Ga dan naar: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport