We gaan in 2024 op tuinenreis naar Engeland.

Tuinenreis Engeland 3 t/m 6 juni 2024

Het is nog vroeg, maar zoals het er nu voorstaat gaan we met onze eigen afdeling op tuinenreis naar Engeland in juni 2024. We gaan met een touringcar met een deskundige chauffeur van Kupers Tuinreizen.
Hierbij alvast het programma van de 4-daagse tuinenreis naar Sussex & Kent in Engeland. We bezoeken o.a. de tuinklassiekers Sissinghurst Castle Garden, Great Dixter, Nymans Garden, Wakehurst Place Gardens, Godinton House en King John’s Nursery & Garden. Uiteraard staat gezelligheid met o.a. een Cream Tea en Lunch in een Engelse Pub ook op het programma. We verblijven in een drie-sterren-hotel gelegen aan het strand bij Hastings.

Prijs:
€ 615,- per persoon o.b.v. tweepersoonskamer

Inbegrepen:
- Reis per luxe Comfort Class touringcar van Kupers Tuinreizen met minibar, toilet en airconditioning;
- Opstapplaats Station Oldenzaal;
- Overtocht per DFDS-ferry van Calais naar Dover en terug; inclusief voucher voor eten en drinken op heen- en terugreis;
- Drie overnachtingen in The Royal Victoria Hotel in Saint Leonards-on-sea;
- Driemaal ontbijt in het hotel op reisdagen 2, 3, en 4;
- Driemaal diner in het hotel op reisdagen 1, 2, en 3;
- Inschrijvingen en financiële afwikkeling met deelnemers door Kupers Tuinreizen.

Niet inbegrepen:
- Eenpersoonskamertoeslag per persoon €115,-
- Tuinentrees en lunches per persoon ongeveer €150,-
- Uitgaven van persoonlijke aard;
- Reis- en/of annuleringsverzekering;
- Verplichte bijdrage Calamiteitenfonds à € 2,50 per boeking (maximaal 9 personen per boeking);
- Verplichte bijdrage SGR à € 5,- per persoon;

Belangrijk:
- Op maandag 3 juni zullen we dus al vroeg gezamenlijk met onze eigen leden van Groei & Bloei Oldenzaal vertrekken vanaf Station Oldenzaal per touringcar.
- Eenieder dient een geldig paspoort te hebben!
- Er kunnen maximaal 30 personen mee!
- Aanmelding kan nu al bij Gerard Eppink op mailadres: eppinkgerard@gmail.com of op tel.nr: 06.20480530
- Let op: er zijn al veel vooraanmeldingen van leden, maar er zijn nog enkele plaatsen vrij.
(Verzoek aan degene die zich al aangemeld heeft, om even opnieuw een bevestigingsmail te sturen naar Gerard Eppink!)
- Betaling van 50% van de reissom en definitieve boeking kan tot uiterlijk 1 april 2024, daarvoor zal iedere deelnemer t.z.t. een link ontvangen via de website van Kupers Tuinreizen. De restantbetaling dient uiterlijk vier weken voor vertrek door de reiziger voldaan te worden.
- De juiste tijden etc. en volledig reisprogramma ontvangt elke reiziger na aanmelding.

Tot zover deze speciale vooraankondiging over onze tuinenreis naar Engeland in 2024.

Met bloeiende groet,
Gerard Eppink, reisbegeleider